مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان ما در بازی‌ها تمرکز ندارند و گل‌هایی که دریافت می‌کنیم به دلیل عدم تمرکز بازیکنان است.

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: ما در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و خدارا شکر تیم ما روز به روز بهتر می‌شود. پیکان هم تیم خوبی است و بازی سختی با این تیم در روز جمعه داریم ولی ما نباید کاری به آن‌ها داشته باشیم و بازی خودمان

را ارائه می‌دهیم.

وی در مورد علت نتایج بد ذوب آهن اظهار داشت: این تیم مشکلات زیادی دارد و در سال‌های گذشته نیز نتایج خوبی نمی‌گرفت؛ فکر می‌کنم مشکل اصلی ما عدم تمرکز است؛ ما روی کرنر‌ها و ضربات ایستگاهی زیاد گل می‌خوریم کهم این به دلیل تمرکز پایین بازیکنان ماست.

مربی تیم ذوب آهن در مورد باطل شدن کارت معافیت سینا عشوری، بازیکن این تیم بیان کرد: از بین تیم‌های لیگ برتری فقط بازیکن ما را محروم کردند و این درحالی است که اسامی زیادی در این مورد شنیده می‌شد ولی نمی‌دانم چطورمشکل آن‌ها حل شده، فعلا که نمی‌توانیم از عشوری استفاده کنیم و باید ببینیم در آینده چه تصمیمی می‌گیرند.

فنایی در پایان اظهار داشت: به جز سینا عشوری، ما کارلوس را هم که در بازی قبل اخراج شد، در اختیار نداریم؛ دو بازیکن ما هم کهم در تیم امید هستند و نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فنایی ، ذوب آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار