درخشان در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

از پروین رخصت گرفتم، از دایی هم می‌گیرم/همه اتفاقات امروز افتاد و پیش‌زمینه نداشت

حمید درخشان که امروز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد گفت: همه اتفاقاتی که امروز در باشگاه پرسپولیس افتاد غیرمنتظره بود و هیچ پیش‌زمینه‌ای قبل از آن به وجود نیامده بود.

حمید درخشان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس خانه من است و هر زمان که به من احتیاج داشته باشد در خدمت این تیم هستم اما به خداوند قسم می‌خورم که تمام اتفاقات امروز افتاد و پیش‌زمینه قبلی نداشت.

وی ادامه داد: از هیئت مدیره باشگاه با من تماس گرفتند و از من خواستند که به جلسه بروم و در جلسه هم به توافق کامل رسیدیم و امروز به همراه اعضای هیئت مدیره به تمرین پرسپولیس می‌روم.

درخشان در پاسخ به این که آیا نگران انتقادات و حتی رویارویی با دایی نیستید گفت: من از علی پروین رخصت گرفتم و از دیگر پیشکسوتان هم رخصت می‌خواهم و اگر دایی را هم ببینم از وی نیز رخصت خواهم گرفت.

درخشان در مورد مشکلات سقف بودجه باشگاه برای قرارداد گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و در این باره باید باشگاه با من صحبت کند اما من توافق کردم که یک فصل در تیم پرسپولیس باشم و مشکلات این تیم را برطرف کنم.

وی در مورد قول قهرمانی برای پرسپولیس گفت: آقای فرکی وقتی به سپاهان ملحق شد قول قهرمانی داد اما من قول قهرمانی پرسپولیس را نمی‌دهم چرا که این تیم مشکلات زیادی دارد و باید بررسی شود.

درخشان در پایان گفت: همه پرسپولیسی‌ها تاج سر من هستند و هر چه بگویند عمل می‌کنم ضمن اینکه در مورد مایلی کهن هم نمی‌دانم منظورش از اشاعه دلالی بازی در پرسپولیس با چه کسی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
اعتراض دارم
خب مربی بهتر میاوردین ایشون ضعیفتر از داییه
کارنامه نداره
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۲۲:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خدا آخروعاقبت هواداران پرسپولیس رو ختم بخیر کنه...تازه اول خون دل خوردنه. همه آماده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
تو رو خدا ازت خواهش میکنم سرمربی پرسپولیس نشو .بابا به چه زبونی بگیم نمی خوایمت
آخرین اخبار