سخنگوی باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: در این فصل دو جالی خالی برای گرفتن بازیکن داریم اما اقدامی برای خرید بازیکن داریم اما اقدامی برای خرید بازیکن سرباز انجام نداده‌ایم.

ارسطو عزتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:تیم ملوان در این فصل دو جای خالی برای گرفتن بازیکن دارد، اما هنوز هیچ صحبتی انجام نشده که تیم ما می‍‌تواند اقدامی برای خرید بازیکن سرباز انجام دهد یا خیر؛ به خاطر اینکه طبق گفته‌های بهروان، رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر مجازات‌های سختی برای این بازیکنان در نظر گرفته‌اند و حتی نمی‌توانند جذب تیم‌های نظامی شوند و باید به خدمت سربازی بروند.

سخنگوی باشگاه ملوان در مورد بازی با سایپا ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم، به خاطر اینکه ایمان صادقی، مهرداد اولادی و علیرضا رمضانی مصدوم هستند و به بازی روز جمعه نمیرسند.

مازیار زارع و محسن یوسفی هم امروز مشخص میشود که می‌توانند به بازی مقابل سایپا برسند یا نه و حسین کنعانی هم در حال تمرین با تیم ملی امید ایران برای بازی‌های آسیایی است.

وی افزود: بقیه بازیکنان سرحال و آماده برای این بازی هستند و ما می‌خواهیم در این بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم موقعیت خودمان را در جدول بهبود بخشیم.

عزتیان در پایان خاطرنشان کرد: در مکتب ملوان همیشه اساس بر احترام گذاشتن به پیشکسوت بوده است و هرکس که یک دقیقه برای این تیم زحمت کشیده باشد، باید به آن فرد احترام بگذاریم، مطمئن باشید که بازیکنان و تماشاگران ملوان به پور غلامی احترام می‌گذارند، به خاطر اینکه این مربی با دانش سال‌های برای ملوان بازی کرده و سرمربی این تیم با سابقه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، سرباز ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار