«عصر خانواده» در برنامه چهارشنبه 19 شهریور با موضوع سبك زندگی اسلامی و ازدواج آسان به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمدجواد عبدالرحمان با اعلام این خبر گفت: در برنامه چهارشنبه 19 شهریور میزبان دكتر حسینی (عضو كمیته انقلاب فرهنگی و كمیسیون سبك زندگی اسلامی) خواهیم بود تا پیرامون سبك زندگی اسلامی و ازدواج آسان، مباحثی را برای مخاطبان بازگو كنند.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: از دیگر آیتمهای این برنامه، گفتگوی تلفنی با مسئولان دولتی است تا پیرامون وام ازدواج و تسهیلات و شرایط مربوط به دریافت وام ازدواج مطالبی را عنوان كنند. همچنین با تنی چند از زوجهای جوان درخصوص تسهیل در ازدواج و منفعت آن برای جوانان و خانواده ها مصاحبه خواهد شد.

عبدالرحمان تأكید كرد: «عصر خانواده» در هفته آینده با موضوع بازگشایی مدارس و مسائلی كه خانواده ها پیرامون این قضیه با آن روبرو هستند، از جمله بهداشت مدارس، كلاسهای فوق برنامه، تسهیلات آموزشی و رفاهی مدارس و ... صحبت می كند.

برنامه «عصر خانواده» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیماست كه از این هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 به روی آنتن شبكه زندگی می رود. اجرای برنامه امروز را رؤیاسادات حسینی و علیرضا عندلیب به عهده دارند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار