مدیر فنی و عمرانی ناحیه 10 منطقه یک گفت: به مناسبت طرح استقبال از مهر، خط کشی محوری در معابر برسطح ناحیه 10 منطقه یک انجام شد.

محمد مهدی گندمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: این عملیات با هدف ساماندهی معابر و ارائه خدمات بیشتر به دانش‌آموزان جهت ایمنی در تردد انجام شد.
 
وی خاطر نشان کر: این عملیات در ورودی شهرک محلاتی نا میدان بسیج- بلوار بسیج شرقی لاین شرق به غرب و غرب به شرق از میدان بسیج تا میدان صاحب‌الزمان و بالعکس به متراژ 5 هزارو 300 متر طول انجام شد.

*نصب گل میخ در معابر ناحیه 10  
 
گندمی درادامه گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر نصب 400 گل میخ جهت ایمن سازی معابر، نصب40 عدد بیستونی، رنگ آمیزی 40 بلوک عابر پیاده در خیابان آزادگان رنگ آمیزی 150 بلوک عابر پیاده درخیابان  بسیج شرقی انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: هم چنین رنگ آمیزی‌ هاشور دور میدان به متراژ 300 متر مربع انجام شد.

گندمی گفت: عملیات بتن ریزی پیاده رو جنب مدارس اندیشه سبز و حضرت زینب انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف اجرای طرح استقبال از مهر و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و دانش‌آموزان با اجرای عملیات بتن ریز‌ی پیاده رو جنب مدارس اندیشه سبز و حضرت زینب(س) به مساحت 300 متر واجرای عملیات رگاژ دریچه‌های نهر اجرا  شوه(سبک سر پوشیده) و اجرای عملیات روکش آسفالت معابر خیابان توحید به مساحت 200 متر در حال اجرا است.

انتهای پیام/   

برچسب ها: استقبال ، شهرداری ، مهر ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.