نشست هم اندیشی طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان در سالن کنفرانس شهرداری منطقه با حضور مجریان طرح برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در نشست هم اندیشی طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان که در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد اظهار داشت: بزرگترین مشکل خود اشتغالی در ارائه محصولات کارآفرین‌ها هماهنگی با واحد ساماندهی و مشاغل شهر تهران است.

وی با اشاره به این که بستر محلات بستری بسته است افزود:‌امور شورایاری و مدیران محلات به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند و باید فشاری از طریق منطقه به آن‌ها وارد شود که اصلاحیه‌ای انجام شود،بخش اول که باید ساختار آن‌ راعوض کرد تا مردم بیشتری بتوانند از طریق محلات و شورایاران استفاده کنند.

در ادامه جلسه جمشید امینی مجری طرح ارتقای کیفیت زندگی بانوان منطقه اظهار داشت: این طرح در دو بعد عینی در شاخص‌های(حوزه اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی) و بعد ذهنی در شاخص‌های(امنیت و سیاست مندی، تأمین اجتماعی و مردمی) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که طرح سال‌ها قبل از طریق مرکز مطالعات برنامه ریزی شهرداری تهران اجرا شده است افزود: زمانی که بحث مشارکت اجتماعی و تعهدات محلی و احساس امنیت می‌شود نمرات شناخت بانوان نسبت به آقایان پایین تر است.

وی تصریح کرد:‌از آن جایی که خانم‌ها در تحکیم بنیان خانواده تأثیر به سزایی دارد نیاز است بانوان از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار