مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: خبرنگار واشنگتن پست همچنان در بازداشت به سر می‌برد ، دولت، احزاب و گروه‌های یمنی خویشتن‌داری کنند ، سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


خبرنگار واشنگتن پست همچنان در بازداشت به سر می‌برد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/19/2582744_580.jpg

 معاون اول قوه قضاییه گفت: خبرنگار واشنگتن پست همچنان در بازداشت به سر می‌برد و هنوز هیچ اتفاق خاصی در مورد پرونده وی نیفتاده است.

غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند
 معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد آشفته غربی‌ها در عرصه رعایت حقوق انسان‌ها گفت: غربی ها‌ صلاحیت ندارند درباره حقوق بشر ایران صحبت کنند.

جولان "مانکن ها" روی فرش ایرانی / دختران زیبا قربانی تجارت بازرگانان / اینجا بوی پنکک و ماتیک می دهد!
 قصد داری کالای مورد نظر خود را در یک نمایشگاه بین المللی یا حتی داخلی تهیه کنی اما وقتی وارد نمایشگاه می شوی بیشتر با مانکن های فروشنده برخورد می کنی که با اعتقادات و تعاملات اجتماعی شما مغایرت دارد! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را ...

دولت، احزاب و گروه‌های یمنی خویشتن‌داری کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز نگرانی از برخوردهای خشونت آمیز در قبال اعتراض‌های مسالمت آمیز مردم یمن، از دولت، احزاب و گروه‌های یمنی خواست از خود خویشتن‌داری نشان دهند.

اقدام نروژ برای اخراج دانشجویان ایرانی از قبل به این کشور دیکته شده بود

رئیس سابق جهاد دانشگاهی کشور گفت: یک سری موارد دستوری وجود دارد که به کشورهایی مثل نروژ دیکته می‌شود اصل تصور اینگونه کشورها این است که داشجویان کشورمان دارای استعداد بالایی در رشته‌های مختلف تحصیلی هستند و این امکان وجود دارد که از این استعداد و توانایی در کشورمان استفاده کنند.

بن‌بست راهبردی دشمنان در برابر امنیت صعنت هوا‌نوردی ایران

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:عملکرد مطلوب سپاه در ایجاد امنیت صنعت هوانوردی کشور موجب اذعان دشمنان به نداشتن استراتژي مشخص و رسیدن به بن بست راهبردی در برابر ایران شده است.

مبارزه آمریکا با گروه‌های تروریستی مقعطی و تاکتیکی است

یک کار‌شناس مسائل آمریکا گفت: آمریکایی‌ها در مقابله با داعش تلاش می‌کنند با ایجاد یک ائتلاف از دیگران هزینه کنند و با وارد کردن جمهوری اسلامی به این بازی در پرونده‌هایی نظیر هسته‌ای امتیاز بگیرند.

خبرنگار واشنگتن پست همچنان در بازداشت به سر می‌برد
 معاون اول قوه قضاییه گفت: خبرنگار واشنگتن پست همچنان در بازداشت به سر می‌برد و هنوز هیچ اتفاق خاصی در مورد پرونده وی نیفتاده است.

اقتدار نیروهای مسلح در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اقتدار نیروهای مسلح که نشأت گرفته از روحیه جهادی و خودباوری در بین کارکنان است در سایه رهنمودها و توجهات جدی فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است.

سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی شد

 با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، سرهنگ صفرعلی موسوی به‌عنوان فرمانده حفاظت هواپیمایی معرفی شد.

مراسم تحلیف ۱۴۶ نفر از قضات امروز صورت می‌گیرد

مدیرکل گزینش قضات گفت: تا پایان امسال آموزش حدود ۸۴۰ نفر خاتمه پیدا می‌کند و در مراسم امروز هم ۱۴۶ قاضی تحلیف می‌شوند.
برچسب ها: خبرنگار ، حقوق ، دولت ، قربان ، کالا ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار