مدیر خدمات شهری ناحیه یک منطقه یک گفت:‌به منظور طرح استقبال از مهر، طرح جهادی لایروبی در سطح ناحیه یک انجام شد.

اسماعیل ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌لایروبی سطح ناحیه، نهرهای رو بسته، روباز، خیابان‌های  اصلی پاسداران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد:‌شستشوی جداره‌ها و در و پنجره‌های مدارس و پیاده‌روهای اطراف مدارس و تابلوهای سر در آن از جمله طرح‌های استقبال از مهر است همچنین رنگ آمیزی جداول سطح محدوده کامرانیه، فرمانیه، خیابان سعیدی و  خیابان ثروتی 20هزار متر طول اجرا شد.

*مرمت نوار حفاری در کوچه چیت ساز

حمید دلفان آذری مدیر فنی و عمران ناحیه یک منطقه یک گفت: مرمت نوار حفاری واقع در کوچه چیت ساز واقع در خیابان سعیدی انجام شد.

وی بیان کرد: تخریب آسفالت و روکش مجدد آسفالت کوچه خاص واقع در خیابان ناطقیان و همچنین تخریب و بازسازی پیاده روی خیابان سعیدی به متراژ 80متر مربع انجام شد.

مدیر فنی و عمران ناحیه یک منطقه یک خاطرنشان کرد:‌هم سطح سازی دریچه واقع در خیابان‌های فرمانیه، پاسداران و سعیدی همچنین احداث نهر پوشیده در کوچه لاله واقع در خیابان متقیان انجام شد.

*نهرسازی و  جدول گذاری در ناحیه 6

علیرضا عابدی مدیر فنی و عمرانی ناحیه 6 منطقه یک گفت:‌نهر سازی و جدول گذاری درسطح ناحیه 6 انجام پذیرفت و لکه گیری آسفالت حدود 450مترطول و اجرای آسفالت حدود 350تن درسطح ناحیه 6 انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار