سرهنگ میری خبر داد:

نقشه سرقت از طلافروشی بزرگ شمال کشور لو رفت/دستگیری خلافکاری که سال‌ها در تبعید بود

فرمانده انتظامی گرمسار استان سمنان از دستگيری يکی از اراذل و اوباش سابقه دار اين شهرستان كه مجموعه‌ای از جرايم مختلف و تجربه 10 بار حبس و تبعيد در سوابقش موجود است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سید علی اکبر میری" در تشریح این مطلب گفت: ماموران پلیس گرمسار استان سمنان از نقشه یكی از اراذل و اوباش سابقه دار گرمسار برای سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرهای شمالی کشور مطلع شدند.

میری افزود: پس از دریافت این خبر، بی درنگ تیم ویژه عملیاتی تشکیل شد و هماهنگی های لازم با مرجع قضائی نیز صورت گرفت.

وی به اقدامات اطلاعاتی و گشت های نامحسوس پلیس و شناسایی كامل مخفیگاه متهم اشاره و تصریح كرد: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس متهم 29 ساله در منزلش دستگیر شد.

به گفته سرهنگ میری در پرونده وی، مجموعه‌ای جرایم اعم از سرقت، اخاذی، آتش سوزی عمدی، نزاع و درگیری و مزاحمت های متعدد به چشم می خورد.

وی گفت: متهم دستگیر شده تا كنون 10 مرحله حبس در زندان و تبعید به یكی از نقاط دور افتاده كشور را در پرونده خود داشته است.

سرهنگ میری ادامه داد: در این عملیات یک قبضه سلاح "وینچستر" شکاری غیرمجاز به همراه 12 عدد فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از ماموران پلیس به خاطر سرعت عمل و اشراف اطلاعاتی كاملشان در این عملیات، به عموم شهروندان توصیه كرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشكوك این گونه افراد مراتب را بی درنگ به مركز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
درملا عام دستشان راقطع كنيد تا عبرت سايرين گردداگه بازهم تكرارشد گردنشان را بزنيد اخه چندين بار دستگيرشده وباز آزادو دوباره از نو اينا كه آدم نميشند
آخرین اخبار