مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بدون شک باشگاه نفت یکی از باشگا‌های جذاب لیگ برتر است، ما باید این باشگاه خوب را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نفت اظهار داشت: در ابتدا باید به ملی پوشان کشتی تبریک عرض کرده و برای والیبال کشورمان آرزوی موفقیت کنم.

وی در خصوص بازی با نفت افزود: نفت یکی از باشگا‌های خوب کشور است، ما باید این تیم را الگوی خود قرار دهیم، ما بازی این تیم را با گسترش فولاد آنالیز کرده‌ایم و نفت یک تیم سرعتی است که با سرعت بسیار بالا ظاهر می‌شود.

قلعه نویی ادامه داد: زمانی می‌توانیم پیروز شویم که پل ارتباطی ما بین خطوط دفاعی و هافبک این تیم را قطع کنیم.

سرمربی استقلال تهران در خصوص شرایط تیمش تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوب و ایده آلی دارد و امیدوارم با حفظ قوای بدنی در بین بازیکنان وبتوانیم 3 امتیاز این بازی حساس را بدست آوریم.

وی با اشاره به "آندو تیموریان" و بیانیه وی اضافه کرد: البته آندو نسبت به بازی‌های قبلی به مراتب بهتر شد و از این بازیکن ملی پوش توقع زیادی داریم. در خصوص بیانیه او به هیچ وجه حرفی نمیزنم، بلکه به خود وی و باشگاه بر می‌گردد.

قلعه نویی در مورد مصدومیت "کرار" عنوان کرد: جاسم کرار مصدوم است و ما منتظر تیم پزشکی باشگاه هستیم، ولی اعلام می‌کنم به بازی با نفت نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کی استقلال به مرز ایده آل خود می‌رسد؟ گفت: ما برای رسیدن به استقلال ایده آل 2 مشکل داریم، یکی اینکه در هیچ بازی با تمامی قوا بازی نکردیم و یک سری بازیکنان را در اختیار نداشته‌ایم و دوم در بسیاری از خطوط با مشکلاتی مواجه هستیم که باید آن را حل نمود.

قلعه نویی در پاسخ به سوال کی روش بماند یا نه تاکید کرد: به طور حتم این کارها به ضرر فوتبال کشورمان است، ما در فیفادی‌ها میبینیم که ژاپن، پاراگوئه یا تیم‌های دیگر با تیم‌های مطرح مسابقه می‌دهند ولی تیم ما هنوز سرمربی‌اش تعیین نشده است؛ کسانی هستند که از رسانه‌هایشان استفاده می‌‌کنند و خواهان ماندن کی‌روش در تیم هستند، ولی به نظر من کی‌روش برود بهتر است، زیرا بستن قرارداد با وی، قرارداد ترکمانچای است.

سرمربی استقلال تهران در مورد "مگویان" اظهار کرد: مگویان بازیکن ارمنی است که بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و کسانی که به این بازیکن اعتراض می‌کنند، مغرضانه بوده و خواهان حضور وی در استقلال نیستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که بازی استقلال با نفت یکی از جذابترین بازی‌های لیگ ما ما باشد و شاهد یک بازی خوب باشیم.

قلعه نویی در پایان درباره برکناری علی دایی از سرمربی‌گری پرسپولیس گفت: این موضوع به من و مسئولان استقلال ارتباطی ندارد و این مسئله باید درون باشگاه پرسپولیس حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
دوستان خدا به قلم قسم خورده پس واقعبینانه نظر بدهید دایی مربی خوبی است اشكال از حاشیه زیاد پرسپولیس است دایی با پرسپولیس نایب قهرمان شد کاری ندارم چطور ولی نایب قهرمان شد اسکله تیم رو سیاسی از عمد نخرید سید جلال خلعتبری مسلمان پولادی از اول قصد اخراج دایی داشت ولی اول پول نداشت حالا پول اومده کودتای ورزشی کرده برسیم از اول رهبری فرد درخشان سیاسی استیلی برنامه ریختند حالا دایی اخراج کردن دایی هر چقد بد باشه اسمش از درخشان بهتره حمیدرضا سیاسی قبل از اینکه دایی را اخراج کند می توانست به پرسپولیس فصل قبل فکر کند، که چطور فقط چند لحظه با قهرمانی فاصله نداشت؟ و چطور امسال دچار بحران و آشفتگی شده است؟ فکر کردن به این سوال ها فقط یک نتیجه دارد آن هم ضعف بزرگ هیئت مدیره تیم است، در مورد بحث مالی که نتوانست خواسته بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس را برآورده کند، شاید سیاسی به این سوال ها فکر کرده است و می داند عامل اصلی ایران بحراش خودش می باشد و فقط می خواهد با مقصر جلوه دادن علی دایی خود را تبرئه کند.

جالب اینجاست که پس از اخراج دایی، پول به باشگاه رسید و بازیکنان شارژ مالی شدند!

جناب آقای گودرزی و خادم شما که قصد حمایت از رحیمی را نداشتید چرا وی را به عنوان مدیرعامل تیم انخاب کردید؟ تمام این جنجال ها اتفاقی بود و هیچ برنامه ریزی برای جلوگیری از این حوادث نشده بود؟

چطور می شود یک فرد غیر فوتبالی مانند حمیدرضا سیاسی، علی دایی بهترین فوتبالیست تاریخ ایران و علیرضا رحیمی یکی از بهترین مدیران ورزشی را با قدرت به گوشه رینگ قرار دهد و هربلایی سر آن ها بخواهد بیاورد؟
Kazakhstan
امین
۱۴:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
بله اقای قلعه نوعی، کیروش برود بهتر است؟! نکنه میخوای با تو قرار داد ببندیم که اوج افتخارمون بشه بردن مالزی توی ضربات پنالتی! شما کل افتخارات دنیای فوتبال بین المللیت اینه که تونستی از پشت فنس تمرینات لورکوزن رو در زمان تیرکمان ببینی! امثال شما باید هم با کیروش و فردوسی پور مشکل داشته باشن...
آخرین اخبار