توزیع کننده مواد مخدر شیشه در کیانشهر در عملیات ضربتی پلیس در منزل خود و با 290 گرم شیشه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در راستای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ درپی وصول خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در محله کیانشهر مراتب در دستور کار عوامل تخصصی این یگان کلانتری 158کیانشهر قرار گرفت.

با انجام تحقیقات غیر محسوس مشخص گردید فردی به هویت "خالد" به صورت شبانه روزی در امر تهیه و توزیع شیشه در منطقه کیانشهر تهران فعالیت دارد که با انجام چند مرحله تعقیب و مراقبت اطلاعاتی و اطمینان از صحت گزارش مراتب به بازپرس دادسرای ناحیه 14 محلاتی رسیده که دستور بازداشت متهم از سوی مقام قضایی صادر و مقرر شد ماموران ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی نسبت به دستگیری متهم و کشف اموال اقدام کنند.

در ادامه ماموران به آدرس اعلامی اعزام و در اقدامی ضربتی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده که در بازرسی از منزل مقدار 290 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و همچنین مبلغ  9 میلیون و هشتصد هزار تومان وجه نقد ماحصل فروش مواد مخدر کشف و ضبط گردید که متهم در اظهارات خود به جرم خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه اعتراف نمود.

سرگرد رضا قاسمی رییس کلانتری 158کیانشهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مقام قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار