سرجیو مارچیونه مدیر کمپانی فیات که فراری را در زیر مجموعه خود دارد عنوان کرد عملکرد فراری در فرمول یک طی چند سال اخیر به هیچ عنوان قابل قبول نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مونتزملو در جریان برگزاری گرندپری ایتالیا گفته بود :برای سه سال آینده به عنوان مدیر کمپانی فراری در سمت خود باقی می مانم.»، اما مارچیونه مدیر فیات بعد از حرف های مونتزملو شدیداً او و عملکرد تیم فراری را مورد سرزنش قرار داد.

مارچیونه در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تغییراتی در کمپانی فراری رخ دهد؟ گفت: خیر، فقط قرار است برخی از موارد اصلاح شود.

وی افزود:کاری که باید انجام بدهیم این است که اتومبیل بفروشیم و نتیجه کار خودمان را ببینیم. کار دیگر این است که باید یک نتیجه خوب کسب کنیم. مثلاً یک فراری برنده در فرمول یک داشته باشیم.

«درباره این موضوع نمی توانیم بحث کنیم، چرا که یکی از بزرگ ترین اهداف کمپانی است.»
سرجیو مارچیونه ادامه داد:نتیجه ای به غیر از این را قبول ندارم. از اینکه رانندگان فراری در رده های ۷ . ۱۲ حضور دارند خوشحال نیستم. دوست ندارم این وضعیت را ببینم. فیات هم دوست ندارد چنین نتیجه هایی را شاهد باشد.

فیات ماه آینده در نیویورک سهام خود را در کرایسلر به معرض فروش می گذارد. به همین دلیل تا دیر نشده دوست دارد تغییراتی در استراتژی کاری خود بوجود آورد.

مارچیونه افزود: سال هاست که طرفدار تیم فراری هستم. فراری همیشه بهترین رانندگان را در اختیار داشته، افراد با استعداد و مهندسین خوب همیشه در این تیم بوده اند، اما بعد از ۲۰۰۸ دیگر هیچ اتفاقی در تیم رخ نداد. این وضعیت غیر قابل قبول است.

وی در آخر خاطر نشان کرد:در شش سال اخیر با وجود اینکه رانندگان خوبی داشتیم، اما نتایج خوبی کسب نکردیم. آلونسو و رایکونن را ببینید. آنها توانسته اند در سال های گذشته به عنوان قهرمانی جهان برسند.

«اما ما نتوانستیم با فراری به این عناوین برسیم. به همین دلیل خیلی ناراحت هستم. خیلی وقت است که در مسابقات به این شکل حضور داریم و این اصلاً خوشایند نیست.»

انتهای پیام/
برچسب ها: فراری ، مارچیونه ، فیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار