سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: کادر فنی با مدیریت صحبت کرده تا بازیکنان سرباز را در نیم فصل جذب کنند.

ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کادر فنی با مدیریت باشگاه تراکتور صحبت کرده که می‌خواهند بازیکنانی که کارت پایان خدمت آن‌ها باطل شده است را در نیم فصل جذب کند و می‌خواهند از بین این بازیکنان، بازیکنی را به خدت بگیرند که تاثیرگذار و موثر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشند.  
 
سرپرست تراکتورسازی در مورد علی عبدالزهرا بازیکن عراقی افزود: خود این بازیکن با مدیریت صحبت کرد و من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که می‌خواهد از این تیم جدا شود مدیریت باشگاه می‌خواهد با مدیر برنامه‌های علی عبدالزهرا صحبت کند تکلیف این بازیکن مشخص شود اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و معلوم نیست که این بازیکن از تیم ما جدا می‌شود یا نمی‌شود.
 
وی در مورد بازی با راه آهن ادامه داد: تیم ما 4 هفته است که پشت سر هم برنده می‌شود و ما می‌خواهیم که از این بازی برنده از زمین خارج شویم تیم راه آهن تیم خوب و جوانی است و بازی کردن با این تیم راحت نیست اما تیم ما می‌خواهد که روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.  
 
ذوالفقاری در پایان خاطر نشان کرد: شاهین صادقی مصدوم هست و دکتر رحیمی تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن در بازی با راه آهن بازی کند تیم ما محروم ندارد و می‌خواهیم با تمام قوا مقابل راه آهن بازی کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.