پیشکسوت فوتبال گفت: این بازی برای هر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان مهم است و هردو باید توان خود را به کار ببرند تا به برد برسند، وگرنه دچار بحران دیگری خواهند شد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تیمهایی هستند که به چند امتیاز این بازی برای رسیدن به نتیجه احتیاج دارند و این بازی برای هر دو تیم مهم است. پرسپولیس سعی می‌کند نتیجه را به نفع خود به پایان ببرد.  
 
وی همچنین گفت: اگر هر دو تیم به برد دست یابند، روحیه این دو تیم برای حضور در بازی بعد تقویت می‌شود و در غیر این صورت گرفتار بحران دیگری خواهند شد و دایی تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا پیروزی را به دست آورد.  
 
وی در ادامه افزود: تیم نفت مسجد سلیمان برای اولین بار در مسابقات لیگ بر‌تر حضور پیدا کرده است و مشکلات زیادی را هم توانسته برطرف کند، ولی نتوانسته بازیکن خوب جذب کند، کار مشکلی در پیش دارد اگر این تیم به همین روند ادامه دهد. احتمال سقوطش به لیگ یک وجود دارد.  
 
کاظم محمودی همچنین تصریح کرد: مربی نفت مسجد سلیمان استعفا کرده، البته با درخواست او موافقت نشد، به خاطر کار باقری نیا استرس خاصی در تیم بوجود آمده که باید نتیجه را به سود خود به پایان برساند این کار صورت نگیرد وارد بحران دیگری شده و منجر به برکناری باقری نیا خواهد شد.  
 
وی همچنین بیان کرد: تیم پرسپولیس و نفت تهران در پایتخت به مصاف همدیگر خواهد رفت و به دلیل قدیمی بودن تیم پرسپولیس و پرهوادار بودن و پر موقعیت بودن این تیم برای رسیدن به نتیجه مثبت شانس بیشتری دارد.  
 
وی در مورد وجود چند گزینه برای جایگزینی مربیگری پرسپولیس گفت: در حال حاضر برای فکر کردن به مربی جدید زود است و باید به دایی فرصت داد تا بتواند توانایی خود را نشان دهد. عملکرد پرسپولیس سال گذشته خوب بود. امسال با وجود تغییرات در این تیم و داشتن چند مصدوم و محروم باید به دایی فرصت دهند تا بحران را پشت سر گذارد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانگرایی در تیم‌ها خیلی خوب است و باید با اصول انجام پذیرد. بازیکنی که در لیگ بر‌تر تجربه حضور نداشته، باید از پایه کارش را شروع کند و هرسال یکی دو نفر بازیکن جوان به تیم‌ها اضافه شود و این روند جوانگرایی از امید به بزرگسال انجام شود و در تیمهای پایه بازی کند، عادت کنند و بعد در بازی‌های مهم حضور پیدا کنند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: محمودی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار