پیشکسوت پرسپولیس گفت: با این وضعیت تیم امیدوارم باعث آبروریزی در جام باشگاههای آسیا نشویم.

  حمید جاسمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس در وضعیت اورژانسی به سر می‌برد و نکته جالب این است که هیچ کس جوابگو نمی‌باشد. از تیمی که سرمربی آن به پیشکسوتانش احترام نمی‌گذارد، نباید انتظار بیشتری داشت.   
 
وی در ادامه گفت: هر زمانی که از مسئولین تیم سوالی می‌کنیم جواب ما را نمی‌دهند. اختلافاتی که میان هیئت مدیره و کادر فنی وجود باعث از بین رفتن تیم پرسپولیس می‌شود.   
 
جاسمیان در ادامه خاطرنشان کرد: افراد حاضر در تیم ادعا می‌کنند ما دنبال پول نیستیم و مشکل مالی برای ما مهم نیست، اگر راست می‌گویند چند بازی را رایگان بازی کنید. در گذشته کسانی که در پرسپولیس بازی می‌کردند، دنبال پول نبودند و با کمترین امکانات بهترین نتیجه را می‌گرفتند.
 
پیشکسوت پرسپولیس گفت: به چندین نفر از پیشکسوتان پیشنهاد همکاری با باشگاه داده شده است، ولی پیشنهاد می‌کنم کسی این مسئولیت را قبول نکند. در باشگاهی که مدیرعامل آن سردرگم است، نمی‌تواند کاری کند.   
 
وی همچنین گفت: مربی که هر لحظه به داوری اعتراض می‌کند و هر زمان که می‌بازد مقصر اصلی را داور می‌داند، نه خود موفق می‌شود و نه بازیکنان تیم. باید به این افراد یادآوری کرد گذشته خود را فراموش نکنید و یادتان باشد از کجا شروع کردید.   
 
وی در پایان تصریح کرد: این تیم در حد و اندازه‌های لیگ نیست، چه برسد به آسیا. در تیم پرسپولیس در حال حاضر اکثر بازیکنان در حد و نام این تیم نیستند و فقط امیدوارم باعث آبروریزی در آسیا نشویم.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
کاش شما مربی بودین وضع تیم رو میدیدیم
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۰۶:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
اخه چرا حرف بيخود ميزنين ؟؟؟ ٣٠ سال پيشو با الان مقايسه ميكنين ؟ اون موقع انقد تورم گروني بيكاري يا هزارتا كوفتو زهرمار ديگه بود ؟ والا حق دارن پولشونو بخوان يارو از فرداش خبر نداره كه قرار چه بلايي تو اين خراب شده سرش بياد پس حقشو بايد بگيره بيينم شماها هم بودين الان ميگفتين مجاني بازي ميكنيم ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار