رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمپ دو واحد چربی سوزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن شوکتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری روز گذشته با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، اداره تعزیرات و بخشداری قلعه نو این شهرستان دو واحد چربی سوزی در روستای نظرآباد را پلمپ کردند.

وی با اشاره به اینکه این واحدها غیرمجاز بوده و با ایجاد آلودگی شدید آب ، خاک موجبات تخریب محیط زیست و تهدید علیه بهداشت و سلامت ساکنین همجوار را فراهم کرده بودند با دستور قضایی از فعالیت آنها جلوگیری شده و پلمپ گردیدند.

همچنین عزیزعبدل زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های شهریار و ملارد از پلمپ یک واحد تولید و تصفیه مواد شیمیایی آلاینده در شهرستان ملارد خبر داد.

وی افزود: ماموران و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای شهریار و ملارد روز گذشته طی گشت و پایش واحدهای صنعتی شهرستان ملارد یک واحد تولید و تصفیه مواد شیمیایی را پلمپ کردند.

وی با اشاره به اینکه این  واحد تولیدی باعث ایجاد آلودگی شدید در منطقه شده بود افزود: این واحد تولید و تصفیه مواد شیمیایی به دلیل ایجاد آلایندگی و فعالیت غیر مجاز ، توسط کارشناسان اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان پلمپ شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پلمپ ، غیرمجاز ، چربی سوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۶:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
جناب آقای شوکتی کدام ساکنین همجوار را می گوید؟کدام آلودگی را می گوید؟من از اینهمه وظیفه شناسی و احساس مسولیت ایشان در قبال محیط زیست تشکر میکنم.
آخرین اخبار