گرهارد لوپز از لوتوس اعتراف کرد که این تیم در طراحی شاسی E22 اشتباه کرده و به همین دلیل امکان ندارد در رقابت های باقی مانده فصل بتواند نتیجه ای بگیرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لوپز گفت: در همان ابتدای فصل متوجه شدیم با مشکل مواجه هستیم. اما در میانه فصل به این مشکل برخوردیم که در طراحی شاسی این اتومبیل اشتباه کردیم و درست کردن این اشتباه در ۲۰۱۴ غیر ممکن است.

وی افزود:البته این خیلی خوب بود که قبل از شروع کردن کار بر روی اتومبیل فصل آینده متوجه این مشکل شدیم. تا آخر این فصل می کوشیم تا جایی که می توانیم نتیجه های خوبی کسب کنیم. اما این را هم می دانیم که تا آخر فصل مسابقات سختی در پیش داریم.

«فقط یک اشتباه در طراحی اتومبیل داشتیم که اتفاقاً باور داشتیم این می تواند عملکرد اتومبیل را افزایش دهد. در وضعیتی مانند سه سال پیش هستیم که تصمیم گرفته بودیم اگزوزهای اتومبیل از جلو خارج شوند. فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته بودیم.»

لوپز در آخر افزود:در همان وضعیت هستیم. یک انتخاب کردیم، اما نتیجه ای از این انتخاب نگرفتیم. راستش را بخواهید کاملاً برعکس شد.
راهی بود که باعث شد فصل بدی را پشت سر بگذاریم. البته باید این را هم بگویم که در صحبت هایم موتور را فاکتور گرفتم. رنو دیگر رسماً یک تیم اصلی دارد و این را هم اعلام کردند. اما در مشکلاتی که برای این کمپانی افتاده، ما هم سهم داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار