فیلم "آقایان" به کارگردانی "میکائیل مارکیمین" که به تازگی در جشنواره تورنتو به نمایش در آمده است آغاز‌گر جشنواره "استکهلم" خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران  به نقل از ورایتی،‌ فیلم "آقایان" به کارگردانی "میکائیل مارکیمین" که به تازگی در جشنواره فیلم "تورنتو" به نمایش در آمده است به استکهلم سفر خواهد کرد، تا آغازگر بیست و پنجمین " جشنواره استکهلم باشد. این فیلم همچنین در این جشنواره با دیگر فیلم‌ها به رقابت خواهد پرداخت.

داستان این فیلم مهیج برگرفته از رمان‌های پرفروش "کلاس اوسترگرن" است. این فیلم که در حال هوای پس از جنگ جهانی دوم فیلم‌برداری شده است زندگی برادران "مورگان" را به تصویر می‌کشد.

در این فیلم "دیوید زنسیک"، "دیوید فوکامانچی رگفورس"، "روشا وگا فرناندز" و "سوریر گودناسون" به ایفای نقش پرداختند.

" مارکیمین" در مصاحبه‌اش این‌گونه گفته است؛ این برای من افتخار بزرگی است که برای بار دوم فیلم من آغازگر جشنواره فیلم استکهلم است .

داستان "آقایان زمان و شهری را نشان می‌دهد که با جامعه امروز در تضاد است این فیلم یک فیلم ماجراجویانه است و در زمانی اتفاقی می‌افتد که دیگر وجود ندارد.

این کارگردان توانست سال 2012 با فیلم "تماس با دختر"  آغازگر جشنواره استکهلم باشد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی "بی‌ریل"، "فردریک ماینینگ"، "یوهانس آلوند" و " ماتیاس نور بورگ" و حمایتهای "موسسه فیلم سوئد" ساخته شد.

فیلم "آقایان" در پنجم دسامبر در سینمای "سوئد" به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار