نخست وزیر عراق در دیدار با فرماندهان نظامی و امنیتی اوضاع این كشور را بررسی كرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "حیدر العبادی" دیروز (سه شنبه) در نشستی با حضور فرماندهان نظامی و امنیتی، راهکارها و تدابیر امنیتی لازم برای تسلط بر اوضاع کشور و آزادسازی مناطق از اشغال گروه تروریستی داعش و نابودی آن را بررسی کرد.

دفتر مطبوعاتی نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نخست وزیر در این نشست پیروزی‌های نیروهای مسلح، نیروهای قهرمان مردمی و همه نیروهای فعال در جنگ علیه گروه تروریستی داعش را تبریک گفت و خواستار تقویت اراده همگانی برای تحقق پیروزی کامل علیه تروریسم شد.

العبادی با بیان دیدگاه‌‌‌ها و راهبرد‌های خود برای کنترل اوضاع امنیتی کشورش خاطرنشان کرد: تهدیدهای امنیتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های فراروی عراق است و دولت تلاش خواهد کرد با استراتژی جدید و از طریق همکاری همگانی، امنیت را به بازگرداند.

العبادی از نیروهای امنیتی خواست با شهروندان بر اساس اصول انسانی برخورد کنند، و از شهروندان نیز خواست با نیروهای امنیتی همکاری کنند و آنها را یاری دهند.

در این نشست فرماندهان امنیتی عراق هم گزارشی درخصوص اوضاع امنیتی کشور و تحرکات نیروهای نظامی برای پاکسازی مناطق تحت تسلط تروریست‌های داعشی ارائه کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار