مدیرعامل جمعیت هلال احمر از نجات ده هزار نفر از غرق شدن در سواحل استان با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، مهدی ولی پور اظهار کرد: از آغاز طرح امدادونجات ساحلی در 13 خرداد ماه سال جاری تاکنون، نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان موفق شدند به بیش از 10 هزار گردشگرساحلی که در معرض خطر غرق شدن قرار داشتند خدمات موردنیاز را ارائه کنند.
 
وی افزود: تیم های امدادی هلال احمر استان به 4642 نفر در محدوده داخل طرح های ساماندهی و 6816هزار نفر در محدوده خارج از طرح های مزبور خدمات امدادی لازم را ارائه کردند.
 
ولی پور گفت: 11 هزار  و 275 نفر نیز با مراجعه حضوری به پایگاه ها و پست های ساحلی جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در مجموع 9963 نفر روز امدادگر و نجاتگر با بکارگیری 2692 دستگاه روز خودروی امدادی و آمبولانس در اجرای طرح امدادو نجات ساحلی مشارکت دارند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین به موازات طرح امداد و نجات ساحلی، از سوی معاونت جوانان این جمعیت گفت: از آغاز این طرح، تاکنون بیش از 76 هزار گردشگر با مراجعه به پست های جمعیت هلال احمر استان خدمات لازم را دریافت کردند.
 
وی با اعلام ارائه خدمات موردنیاز به سه هزار گردشگر توسط تیم های گشت سحاب گفت: توزیع 38هزار بروشور و بسته اطلاع رسانی و ارائه مشاوره های ایمنی و سلامت با هدف کاهش غریق در سواحل از جمله خدمات ارائه شده به گردشگران بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار