اتحادیه باشگاه‌های اروپا به دلیل امکان تغییر برنامه ریزی رقابت‌های باشگاهی و اروپایی در زمان برگزاری جام جهانی 2022، فیفا را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یوراسپرت،باشگاه‌های اروپایی اعتراض خود نسبت به پیشنهاد فیفا مبنی بر تغییر زمانبری رقابت های لیگ برای برگزاری جام جهانی 2022 در فصل زمستان را ابراز داشته و اعلام کردند فدراسیون جهانی فوتبال باید برای این کار استدلال‌هایی قوی و منطقی ارائه دهد.

براساس این گزارش، سپ بلاتر رئیس فیفا در مصاحبه  اخیر خود گفته بود بنا به شرایط آب و هوایی قطر، بازیهای جام جهانی 2022 را در یکی از ماه‌های ژانویه، فوریه یا نوابر برگزار خواهند کرد.

اوبرتو گاندینی نائب رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا، فیفا را بابت این تصمیم  مورد انتقاد قرار داده و گفت: نباید بدون دلیل موجه فصل‌های باشگاهی را تغییر داد و نظم آن را بر هم زد فیفا باید دلایل محکمی برای این کار داشته باشد.

رئیس اتحادیه باشگاهی هم می‌گوید: هر تغییر از تابستان به زمستان باید با احتیاط انجام شود فایده این تغییر از سوی همه مورد پذیر قرار بگیرد. لیگ ها، بازیکنان و البته هواداران باید در این مورد به خوبی تفهیم شوند.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار