مدیر فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: افزایش خدمات عام المنفعه برای مردم این منطقه نفتخیز از اولویت های این شرکت است.

احمد پورهادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  اجرای ده ها طرح عمرانی در بخش های درمانی، ورزشی، رفاهی،راه و جاده، آموزشی و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتبارات نفتی از مهمترین برنامه ها و خدمات این شرکت است و در این راستا شمارزیادی طرح نیز در حال اجرا است.

وی در حال اجرای بودن 32 طرح ورزشی در شهرستان های گچساران و باشت را ره آورد دولت تدبیر و امید برای افزایش خدمات رفاهی عمومی مردم این دو شهرستان ذکر کرد.

مدیر فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: استفاده از خدمات فرهنگی، آموزشی و رفاهی و تجهیزات این شرکت در خدمت مردم از دیگر برنامه های شرکت نفت این شهرستان است.

پورهادی قرار دادن بخشی از روزهای هفته برای استفاده عموم از امکانات ورزشی، فرهنگی به ویژه سینما را راهکاری برای اشاعه خدمات نفت برای عموم مردم ذکر کرد.

وی با اشاره به این نکته که شرکت نفت یک دستگاه تولیدی و ملی است نه خدمات رسان از مردم خواست توقعات خود را نسبت به این شرکت منطقی کنند.

پورهادی با یادآوری این نکته که گستره فعالیت های شرکت نفت گچساران در چهار استان جنوبی است گفت: بهره مندی عادلانه مردم مناطق نفتخیز از ثروت های ملی ضروری است./ز

برچسب ها: شرکت ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.