فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : مسئولان استانها و شهرستانها در برخورد با متخلفین در حوزه های عمرانی با ساخت و ساز های غیر مجاز تنها ابزار کمیسیون ماده 100 را در دست دارند .

عزت اله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان شمیرانات گفت : محیط زیست زیر سایه اراضی ملی در این شهرستان در مسیر بیانات و توصیه ها و دغدغه های مقام معظم رهبری با اجرای اقدامات امنیتی و نظارتی به خوبی محافظت و حراست می‌شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد : محیط زیست تنها با آلایندگی‌های مناطق صنعتی در مسیر نابودی هدایت نمی شود بلکه ابزارهای دیگری هم مانند ساخت و ساز های غیر مجاز در تخریب محیط زیست و اراضی ملی نقشی مهم ایفا کرده اند .

خان محمدی ساخت و ساز های غیر مجاز را ویروسی بر جان اراضی ملی در پایتخت دانست و با تاکید بر اینکه فعالیت های غیر قانونی خارج از مسیر قانونی باید ریشه کن شود ، اضافه کرد : کمیسیون ماده 100 تنها سلاح مسئولان استان و شهرستانهای پایتخت در برخورد با متخلفین حوزه عمرانی است .

فرماندار شهرستان شمیرانات روستاهای این منطقه را هدف زمین خواران برشمرد و با اشاره به اجرای طرح هادی روستائی در این مناطق ، چنین طرحی را اهرم برخورد با زمین خواران برشمرد و ابراز داشت : طرح هادی روستائی علاوه بر اینکه جلوی توسعه زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز را می گیرد ، حریم روستاها را برای کشاورزان امن خواهد کرد./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.