فرماندار شهرستان پردیس گفت: تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در برخورد با افراد قانون گریز وجهه مدیریت شهری در پردیس را زیر سئوال می برد .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد سیاست های عمرانی مدیریت شهری در پردیس گفت : فعالیت های عمرانی خارج از ضوابط تعریف شده در قالب اضافه بنا و برخی تخلفات ساختاری در ساختمانها نیز جزء ساخت و ساز های غیر مجاز تلقی می شود .

حیدری با بیان این موضوع که تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز وجهه خوبی از مدیریت شهری را نشان نمی دهد ، تصریح کرد : ساخت و ساز های غیر مجاز علاوه بر اینکه سیمای شهر را زشت می کند در جهت کاهش منابع زیر زمینی و اتمام منابع زیر ساختی در زمینه های مختلف هدایت می شود .

فرماندار شهرستان پردیس روستاها در شهرستان را هدف اصلی سیبر سود جویی افراد متخلف و قانون گریز برشمرد و اضافه کرد : روستاها در این منطقه با برخی ساخت و ساز های غیر مجاز سیمای گردشگری و توریستی خود را با برخورداری از جذابیت های بی شمار از دست می دهند .

حیدری در پایان خاطر نشان کرد : پلیس ساختمان در بخشداری ها و شهرداری ها فعال است و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز را سرلوحه کار خود قرار داده است ./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.