سارقی كه با تهدید چاقو اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه از جوانان کم سال می‌کرد توسط پلیس شهرستان ملارد غرب تهران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ همتی رییس پلیس شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:در پی مراجعه نوجوانانی به مأموران انتظامی شهرستان ملارد و اعلام اینكه فردی ناشناس با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد آنها کرده، مراتب به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت.

رییس پلیس شهرستان ملارد ادامه داد: با اخذ مشخصات ظاهری و مسیر تردد سارق توسط پلیس،مالباختگان در تحقیقات پلیس گفتند که در حال تردد در خیابان بودند که فردی 20ساله با نزدیک شدن به آنها به وسیله چاقو آنها را تهدید کرده و پول و تلفن همراه شان را به زور گرفته و متواری شده است.

سرهنگ همتی تصریح کرد:با توجه به اهمیت موضوع،مأموران انتظامی با تشكیل تیمی ویژه تحقیقات در این خصوص شناسایی و دستگیری سارق زورگیر را آغاز و ساعاتی بعد موفق به دستگیری سارق در ملارد شدند.

گفتنی است متهم پس از شناسایی شکات و کشف اموال مسروقه در منزلش، به 3 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد و پرونده جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ارسال شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار