رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمارش معکوس برای اعزام ملی‌پوشان شمشیربازی آغاز شده است.

فضل‌اله باقرزاده در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی‌پوشان شمشیربازی کشورمان هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند پنج روز دیگر به مسابقات آسیایی اینچئون اعزام می‌شوند تا بار دیگر برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
 
رئیس فدراسیون شمشیربازی افزود: شمشیربازی اکنون در اردو به سر می‌برند ملی پوشان اسلحه سابر با مربیگری پیمان فخری و ملی‌پوشان اسلحه اپه با سرمربیگری سیامک فیض عسگری با آمادگی کامل در رقابت های اینچئون حاضر خواهند شد ما برای آمادگی این ملی‌پوشان شمشیربازی از کشورهای اکراین و لهستان اعزام کردیم تا علاوه بر کاهش هزینه سفر کیفیت اردو ارتقا پیدا کند.
 
 وی تصریح کرد: میزبان مسابقات آسیایی کشور کره جنوبی است که خود یکی از مدعیان و قهرمانان در رشته‌ی  شمشیر‌بازی است امید داریم بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و به قرعه خوبی بخوریم .
 
باقر زاده تاکید کرد: این پنجمین دوره‌ای است که شمشیر بازان ایرانی پس از انقلاب به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند اولین اعزام شمشیربازیان در سال 1994 به میزبانی پکن برگزار شده ملی‌پوشان کشورمان در سال 1998 به تایلیند اعزام شدند در این دوران ملی پوشان عملکرد مناسبی نداشته و مدالی کسب نکردیم.

رییس فدراسیون شمشیر بازی اظهار کرد: ملی‌پوشان در سال 2006 به دوحه قطر اعزام شدند اما نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب نکردند شمشیربازان در سال 2010 به رقابتهای گوانگ ژو رفتند و توانستند 2 مدال برنز کسب کنند علی یعقوبیان در این مسابقات یک مدال برنز کسب کرد. در قسمت تیمی نیز سیامک فیض عسگری، حامد صداقتی، محمد رضایی و علی یعقوبیان توانستند برای کشورمان مدال‌آوری کنند.
 
باقرزاده خاطر نشان کرد: تیم شمشیربازان ما آماده رویارویی با حریفانش است امیدوارم مدال خوش رنگ در این مسابقات به دست بیاوریم و با دست پر از مسابقات اینچئون به کشورمان با‌ گردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، نزدیک ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار