مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص دادخواست والیبالیست‌ها نسبت به مسدود شدن حساب این باشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس دولتی است و حساب باشگاه قابل مسدود شدن نیست.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود؛  والیبالیست‌ها هنوز دادخواست خود را به دادگاه نداده‌اند که بتوانند حساب باشگاه را مسدود کنند.
 
 شکری در ادامه بیان کرد:بعد از دادخواست والیبالیست‌ها یک سال طول می‌کنند تا دادگاه حکم را صادر کند به انضمام اینکه طبق قانون حساب‌های دولتی قابل مسدود شدن نیست.

 وی در مورد یک میلیارد مطالبات والیبالیست‌ها از باشگاه پرسپولیس گفت: در جریان جزئیات طلب والیبالیست‌ها نیستم اما تا جایی که مطلع هستم، طلب والیبالیست‌ها حدود سیصد میلیون تومان است.
 
شکری بیان کرد: طبق قوانین و مقررات هرگاه هر مدعی در خواست طلبش را کرد باشگاه بعد از بررسی باید آن را پرداخت کند.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده‌های شکایت مربیان و بازیکنان خارجی از پرسپولیس گفت: ما چند وقت پیش لایحه‌ای در پاسخ به شکایت ولاتکو به فیفا ارسال کردیم که فیفا دیروز طی نامه‌ای به باشگاه از ما مدارک تکمیلی را خواسته است.

 وی در ادامه بیان کرد: ما برای دفاع از منافع باشگاه مدارک لازم را به فیفا خواهیم داد اما حقوق متعلق به این بازیکن هم باید پرداخت شود.
 
وی درباره شایعه ابطال کارت معافیت ماهینی گفت: این موضوع گمانه‌زنی است و مسئولان هنوز اسامی کامل ابطال کارت‌های معافیت را اعلام نکرده اند و بر این اساس تا زمانی که اسامی به طور کامل اعلام نشود مدارک ماهینی وجاهت قانونی دارد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اسپانسر باشگاه پرسپولیس هر چه سریعتر به تعهداتش عمل کند تا مشکلات مالی باشگاه برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسدود ، ولاتکو ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار