مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 600نفر در این جشنواره شرکت کردند که امروز از 85 نفر از این دانش آموزان برگزیده تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اسفندیار چهاربند مدیر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در سومین جشنواره‌ کشوری نوجوان سالم گفت: در این جشنواره 600نفر شرکت داشتند که امروز شاهد حضور 85نفر از برگزیدگان در 5رشته هستیم.

وی با اشاره به این که این جشنواره را باید یک فرصت تربیتی تلقی کنیم افزود:این جشنواره بخشی از مجموعه‌ی فعالیت‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی تربیت رسمی در کشور ساماندهی می‌کند.

چهار بند ادامه داد:‌همان طور که تا امروز نسل اول، دوم و سوم دستاورد هایی را در قالب مسئولیت‌های مختلف بر عهده داشتند، نسل چهارم نیز باید بتواند این دستاوردها را حفظ و ارتقا دهد.
وی با اشاره به این که به اعتقاد ما تربیت مهم‌ترین وظیفه‌ی حاکمیت است، افزود: هر گونه تزلزل در شکل گیری هویت نسل چهارم در فاصله‌ی زمانی کوتاه به همه‌ی عرصه‌ها منتقل می‌شود.

مدیر اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران با بیان این که آموختن مهارت‌های زندگی سالم به دانش آ‌موز یکی از ماموریت‌های تعلیم و تربیت است، تصریح کرد:‌یکی از مهارت‌های زندگی سالم خود مراقبتی است همچنین سمت و سوی آثار این 85نفر از دانش آموزان برگزیده امروز این  است که در قالب فیلم، عکس و...بخشی از پیام‌هایی را که باید در مهارت‌های خودمراقبتی ترویج یابد را با همان بضاعت علمی- فرهنگی خود منعکس نمایند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار