مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وابستگی اقتصاد کشور به نفت قطع می‌شود / سهم درآمدهای پاک مالیاتی در بودجه افزایش یابد ، نباید به دلیل کسری بودجه جیب مردم خالی شود / تسعیر نرخ ارز بازگشت به گذشته است ، نفت آمریکا در آستانه 93 دلاری قرار گرفت و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

وابستگی اقتصاد کشور به نفت قطع می‌شود / سهم درآمدهای پاک مالیاتی در بودجه افزایش یابد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/18/2579841_796.jpg

طیب‌نیا گفت: باید وابستگی خود را به درآمدهای نفتی قطع کنیم چرا که یک دولت نفتی توجهی به مردم،‌ بخش خصوصی، رشد درآمد و تقویت تولید ندارد لذا ما باید سهم درآمدهای مالیاتی را افزایش دهیم.

قطعی دستگاه کارتخوان در جایگاه‌های سوخت غیرقانونی است
 مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تهران با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی در خصوص قطعی دستگاه کارتخوان در جایگاه‌ها گزارش نشده است، گفت: در صورت ارائه گزارش شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان تهران آماده پاسخگویی است.

وابستگی به نفت و دولتی بودن اقتصاد دو مشکل عمده کشور / تکلیف بخش خصوصی را مشخص کنید

 معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاستگذار باید تکلیف بخش خصوصی را مشخص کند تا این بخش بتواند تحولی ایجاد کند.

نباید به دلیل کسری بودجه جیب مردم خالی شود / تسعیر نرخ ارز بازگشت به گذشته است ندیمی گفت: بالا بردن ارزش پول ملی از وظایف دولت است و نباید به دلیل کسری بودجه جیب مردم خالی شود.

تداوم بارش‌ها در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس/ تهران، در ارتفاعات با افزایش ابر
کارشناس هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی تقاط استان هرمزگان و شرق و جنوب فارس در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

شاخص کل فرابورس در مرز سقوط قرار گرفت / رشد 0.80 واحدی شاخص

 امروز سه شنبه در پایان معاملات فرابورس تعداد 126 هزار و 405 سهم به ارزش 808 هزار و 924 ریال در 18 هزار و 919 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نفت آمریکا در آستانه 93 دلاری قرار گرفت

 بهای نفت خام روز سه شنبه در بازار آسيا تحت تاثير نگرانی‌های مربوط به کاهش تقاضا، قدرت گرفتن دلار و چشم‌اندازهای توليد فراوان نفت در جهان، دچار نوسان شد.

عرضه بیش از 102 هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران

 روز سه شنبه 18 شهریورماه، 102 هزار و 900 تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود که در صورت وجود تقاضا این میزان عرضه تا 219 هزار و 600 تن نیز قابل افزایش است.

روند صعودی نرخ دلار
بانک مرکزی امروز، یکشنبه 16 شهریور در حالی نرخ ارزها را اعلام کرد که نرخ 19 ارز افزایش، 17 ارز کاهش و 3 ارز ثابت ماند.

سمگا پیشتاز معاملات فرابورس شد

 امروز سه شنبه 18 شهریور، در جریان معاملات فرابورس تعداد 48 هزار و 146 سهم به ارزش 339 هزار و 317 ریال در 12 هزار و 111 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار