مسئول گروه جهادی راه امام(ره) گفت: حرکت‌های جهادی می‌توانند با اتحاد،‌ هماهنگی و همت بسیجی اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند.

«میثم امام علی» در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای اردوهای جهادی، گفت: با مدیریت مکانی و زمانی می‌توان گروه‌های جهادی را در فعالیت‌های اقتصادی سهیم کرد و در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشت.
 
وی تصریح کرد: برای انجام فعالیت‌های جهادی ابتدا به شناسایی منطقه مورد نظر می‌پردازیم، سپس برنامه‌ریزی لازم را برای برپایی اردوهای جهادی انجام می‌دهیم.
 
مسئول گروه جهادی «راه امام (ره)» با اشاره به فعالیت‌هایی این گروه جهادی، افزود: اولین اردوی جهادی در سال ۸۹ در روستای بازفت در شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری برپا شد و در این اردو مسجد روستای مورد نظر احداث و آماده بهره‌برداری شد.
 
وی ادامه داد: رنگ آمیزی و تعمیر منازل قدیمی در روستا‌ها، مرمت مدارس، ساخت سرویس‌های بهداشتی و... از دیگر فعالیت‌های عمرانی این گروه جهادی محسوب می‌شود.
 
میثم امام علی با اشاره به تاثیرات فعالیت‌های فرهنگی در گروه‌های جهادی گفت: اردوهای جهادی این گروه بیشتر بر محور کارهای آموزشی و فرهنگی استوار است و از این طریق می‌توان بر تهاجم فرهنگی دشمنان غلبه کرد.
 
وی بیان داشت: با اتحاد و هماهنگی بین اعضای گروه‌های جهادی می‌توان اهداف اقتصادی را در مناطق محروم دنبال کرد و در این راستا اقتصاد مقاومتی را به اهالی روستا‌ها معرفی و بدین وسیله کارگاه‌های زودبازده را راه اندازی کرد و استقلال اقتصادی را به روستا‌ها باز گرداند.

مسئول گروه جهادی راه امام (ره) در پایان خاطر نشان کرد: اگر در اردوهای جهادی امکانات به هر دلیلی کم بود، فعالان جهادی نباید دلسرد شود، زیرا لذت کار جهادی به این است که با نبودن امکانات بتوان کارهای بزرگ انجام داد و همین روحیه می‌تواند در سازندگی و آبادنی کشور نقش به سزایی ایفا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسئول ، جهادی ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار