پخش پیام ویژه رئیس سازمان محیط زیست در "کافه سوال"

پیام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست درباره "بحران کم آبی" امشب ، 18 شهریور از برنامه "کافه سوال" پخش می شود.

سهیل سلیمانی تهیه کننده "کافه سوال" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اینکه فصل 16 این برنامه به موضوع "بحران کم آبی" اختصاص داده شده، گفت: در برنامه امشب پیام ویژه معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور  که  به دلیل مشغله کاری موفق به حضور در استودیو "کافه سوال" نشد، درباره بحران کم آبی پخش می شود. 

وی افزود: در این قسمت از برنامه همچنین با حضور فاطمه ظفرنژاد ، پژوهشگر آب و توسعه پایدار و یک هنرمند بحث «بحران کم آبی» پی گرفته خواهد شد. 

سلیمانی تصریح کرد: فاطمه ظفر نژاد بیش از 30 سال است که با سفر به نقاط مختلف کشور در زمینه «هدر رفت آب» مطالعه می کند، سال گذشته نیز لوح ویژه جشنواره کتاب معماری و شهرسازی دکتر منوچهر مزینی به این پژوهشگر اهدا شد. 

این تهیه کننده ادامه داد: از شب گذشته کمپین «عبور از بحران آب» در «کافه سوال» راه اندازی شد،  اطلاعات این کمپین روی سایت برنامه «کافه سوال» قرار گرفته و مخاطبان برای پیوستن به این پویش می توانند به آدرس http://cafesoal.ir مراجعه کنند. 

وی خاطرنشان کرد: این کمپین حرکتی برای مدیریت درست منابع آب است و امیدوارم با همراهی و همکاری همه شهرواندان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند. 

گفتنی است؛ «كافه سوال» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته بعد از خبر 20:30 با اجرای مژده لواسانی روی آنتن تلویزیون می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کافه ، سوال ، مدیریت ، آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.