عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران خطاب به اظهارات دوستی گفت: باید آستانه تحمل خود را در قبال واگذاری مسئولیت اداری سیاسی به دیگران بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن پیرهادی در ادامه جلسه علنی شورای شهر و در پاسخ به اظهارات دوستی در خصوص عملکرد غیرشفاف چمران در دوران ریاست خود در سال‌های گذشته اظهار داشت: اعضا باید آستانه تحمل خود را در قبال واگذاری مسئولیت‌های اداری و سیاسی و تغییرات هیئت‌رئیسه بالا ببرند این نکاتی که در رسانه‌ها در این خصوص مطرح شده در واقع بیانگر بداخلاقی‌های سیاسی است و چرا که اگر شعار توسعه سیاسی می‌دهیم باید به آن پای‌بند باشید و این قبیل مسائل توسعه سیاسی نیست.
 
وی تصریح کرد: رفع این مسائل و اظهارات که به نوعی بداخلاقی سیاسی پس از انتخابات است مستلزم تربیت آموزش و باور قانون اخلاق سیاسی است.
 
پیرهادی تاکید کرد: باید پرسید دستگاه قضا کدام یک از شهرداران ما را محکوم و انفصال به خدمت کرد البته ایشان نیز در دوران خدمت خود خدماتی داشته‌اند و اما مهم این است که مشکلات بسیاری در آن زمان وجود داشته است.
 
وی خطاب به اسماعیل دوستی اظهار داشت: در همان دوره‌ای که جنابعالی در شهرداری مشغول به خدمت بودید باید خوب بدانید که کدام شهرداری دچار تراکم فروشی و انفصال به خدمت شد ضمن اینکه همه این‌ها را باید در نظر داشت آنچه مهم است تقوا و خدمت به مردم است./
 
انتهای پیام
برچسب ها: کمیسیون ، نظارت ، حقوقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار