سردار مومنی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران:

کار بررسی مدارک گواهینامه فوتبالیستهای متخلف آغاز شده است

رئیس پلیس راهور کشور گفت: گواهینامه رانندگی فوتبالیستهایی که کارت معافیت جعلی داشته‌اند پس از اعلام اسامی ‌انها بررسی می‌شود.

سردار مومنی امروز در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مبنی بر اینکه برخی از فوتبالیستهایی که کارت پایان خدمت آنها جعلی ایست اما موفق به دریافت گواهینامه شده‌اند ، گفت:ممکن است این افراد قبل از دریافت کارت پایان خدمت خود  با گواهی تحصیلی موفق به دریافت گواهینامه شده باشند.

وی افزود:با ارسال اسامی این افراد به راهور ناجا کار بررسی مدارک گواهینامه این افراد آغاز می‌شود و در صورت مشاهده تخلف برخوردها انجام خواهد شد.

این مقام مسئول پلیس  افزود: در صورتی که سلامت روحی و جسمی فوتبالیست‌ها احراز شود در مراکز پلیس مورد معالجه پزشکان قرار می‌گیرد و با تأیید پزشکان می توان برای این افراد گواهینامه صادر کرد.

وی بیان کرد: ابتدا می‌بایست مشخص شود که این فوتبالیست‌ها از چه راه‌هایی برای دریافت گواهینامه اقدام کردند شاید عده‌ای برای برخی مشکلات جسمی برای نمونه صاف بودن کف پا و یا غیره که این موارد مانع از دریافت گواهینامه نمی‌شود اقدام به اخذ گواهینامه نمودند.

سردار مؤمنی خاطر نشان کرد: گواهینامه این دسته از فوتبالیست‌ها در ادامه جهت تمدید می‌بایست تمامی صلاحیت‌شان بررسی و احراز شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار