سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز در خصوص تور بین‌المللی ایستاجاوالی اندونزی گفت: رکاب‌زنان ما مثل قادر میزبانی بهترین هستند.

احد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در تور ایستاجاوالی اندونزی 13 تیم از کشورهای آسیایی شرکت کرده بودند که در پایان قادر میزبانی بر خلاف تمام اظهار نظرهای مسئولین که پیر شده است و نمی‌تواند دیگر برای تیم ملی بازی کند، نشان داد که  هنوز  هم بهترین است و آنها صحبت های وی را در خصوص  دوپینگ بهانه کردند تا وی را از تیم ملی خط بزنند.

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز در ادامه افزود: رکاب زنان ما در مجموع تیمی توانستند مقام اولی را از آن خود کنند و قادر میزبانی اول و امیر کلاهدوز مقام سوم را از آن خود کرد.

کاظمی در ارتباط با نفرات شرکت کننده در این تور بیان کرد: تور ایستاجاوا از سطح بالایی برخوردار است و نفرات شرکت کننده از بهترین های دوچرخه سواری هستند و اکثرا زیر نظر فدراسیون جهانی کار می کنند.

وی تصریح کرد: این تور آخرین بازی فصل 2014 بود که تیم پتروشیمی با عملکردش در  این تور فاصله خود را با تمامی تیم ها افزایش داد و پورصیدی نیز از تیم ما اول خواهد شد و مطمئن هستم تا مدت‌ها کسی نمی تواند در آسیا بر ما نزدیک شود و این یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار