دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از موفقیت فوتسالیست ناشنوای قمی در کسب عنوان قهرمانی بازی‌های آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛  سید وحید غیاثی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مسابقات فوتسال 2014 ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با شرکت تیم‌هایی از کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشورمان به انجام رسید.

وی در ادامه با اشاره حضور موفق یک فوتسالیست ناشنوای قم در ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان در این دوره از مسابقات، اضافه کرد: اسماعیل شاه‌زید ملی‌پوش فوتسال ناشنوایان قم است که در تمامی مراحل آماده‌سازی و تمرینات ملی فوتسال ناشنوایان حضور داشت و همراه با این تیم به مصاف رقبای آسیایی رفت.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با بیان اینکه نتایج بسیار خوبی از تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان در این دوره از بازی‌ها رقم خورد، اضافه کرد: خوشبختانه از بین بازیکنانی که از قم به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، اسماعیل شاه‌زید برای همراهی تیم ملی در این رقابت‌ها انتخاب شد و با این تیم جشن قهرمانی گرفت.

غیاثی خاطرنشان کرد: بر این اساس محمد جهانگیری از اردبیل، علی‌اصغر محبوبی و حسین مصباحی از تهران، مهدی بوستانی از خراسان رضوی، مهدی زارعی از فارس، مظاهر شیرزاد از قزوین و اسماعیل شاه‌زید از قم بازیکنان عضو تیم ملی کشورمان بودند.

وی عنوان داشت: همچنین رسول اسماعیلی از کرمان، اسماعیل دژه از کهگیلویه و بویراحمد، ایمان محبی از گیلان، سیاوش زینالوند از لرستان، احمدرضا رضایی از مازندران، علی‌اکبر احمدوند از همدان و مصطفی حیدری از یزد دیگر بازیکنانی هستند که در تیم ملی عضویت داشتند.
 
وی در پایان به برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اشاره کرد و افزود: دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی تهران برگزار شد و تیم کشورمان با اقتدار عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم ابراز داشت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با برتری بر تیم ملی ژاپن در بازی فینال، قهرمانی دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه را جشن گرفت، در حالی که فینال را با نتیجه قاطع هشت بر یک به سود خود رقم زد و برای دومین بار در این دوره از مسابقات تیم ملی فوتسال ژاپن را شکست داد و قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قم ، قهرمانی ، اسیا ، فوتسال ، ناشنوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.