عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قطعی دستگاه کارتخوان در جایگاه‌های سوخت غیرقانونی است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تهران با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی در خصوص قطعی دستگاه کارتخوان در جایگاه‌ها گزارش نشده است، گفت: در صورت ارائه گزارش شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان تهران آماده پاسخگویی است.

مرتضی عابدینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مشکل دستگاه  کارتخوان در جایگاههای سوخت اظهار داشت: هم اکنون تعامل خوبی با بانکهای عامل ملت و ملی در جایگاههای سوخت داریم و اگر سایر بانکها هم بخواهند می توانند در این زمینه همکاری کنند.
 
وی تصریح کرد: تاکنون مشکل خاصی در این زمینه به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان تهران گزارش نشده است. ضمن اینکه پروژه‌ ویژه‌ای را در سطح جایگاه‌های استان تهران اجرا می کنیم؛ به عنوان نمونه در جایگاه 27 شرکتی این طرح ویژه اجرا می شود به طوری که روی هر سکو یک دستگاه کارتخوان وجود دارد که مصرف کننده در زمان سوخت‌گیری برای پرداخت خودروی خود را به جای دیگر منتقل نمی کند و در همان سکو نسبت به پرداخت اقدام می کند.
 
عابدینی تاکید کرد: اگر هموطنان در خصوص ارائه نکردن خدمات از طریق دستگاه کارتخوان در جایگاه‌ها به ما گزارش دهند ما آماده پاسخگویی هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تهران افزود: ضمن اینکه موارد خاصی وجود دارد که بحث مسایل امنیتی است، فکر نمی کنم صاحب امتیاز تمایل داشته باشد حجم نقدینگی را در صندوق خود نگهداری کند چرا که با خطراتی مواجه می شوند. در حال حاضر اکثر خریدها از طریق الکترونیکی انجام می شود.
 
عابدینی در خصوص مصرف بنزین طی 5 ماهه گذشته اظهار داشت: طی 5 ماهه گذشته حدود 2 میلیارد لیتر بنزین در سطح استان تهران توزیع شده و متوسط عرضه روزانه بنزین در این 5 ماهه اول سالجاری 13 میلیون و 40 هزار لیتر بوده و در حال حاضر در شهریورماه 14 میلیون و 530 هزار لیتر در روز در سطح جایگاه استان تهران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در اواخر تابستان همزمان با اوج سفرها ما سال گذشته شاهد توزیع 20 میلیون لیتر بنزین بودیم و پیش بینی می شود که 23 میلیون لیتر بنزین توزیع شود. و در این زمینه آمادگی کامل برای ارائه خدمات را داریم حتی از جایگاهدارانی که در حال تعمیر جایگاههای خود هستند به آنها گفتیم که هرچه زودتر جایگاه را برای عرضه بنزین آماده کنند؛ بنابراین مشکلی در این راستا وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۴:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
باسلام
الان چند روزی هست که تنها جایگاه پمب بنزین شهر دماوند واقع در دوراهی گیلاوند کارت خوان ندارد و در صورت نداشتن پول یا باید به نزدیکترین بانک مراجعه ویا از مغازه های نزدیک پمب تهیه کنیم .خواهشمندم این موضوع پیگیری شود.
آخرین اخبار