مسعود اسماعیل پور و رضا یزدانی در دور دوم رقابت های اوزان 61 و 97 کیلوگرم قهرمانی کشتی آزاد جهان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور نخست با نتیجه 6 بر4 میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر نیام انخسایخان نفر سوم آسیا از مغولستان را شکست داد. اسماعیل پور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ولادمیر دوبوف نایب قهرمان جهان از بلغارستان می رود.
 
در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور اول ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد وی در دور دوم به مصاف گئورگی بوچور از رومانی می رود.
 
در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد گابور هاتوش نفر سوم جهان و المپیک 2012 از مجارستان گذشت. وی در دور دوم به مصاف اشرف علی اف از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان می رود.
 
در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم ماگومد موسی یف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر 3 شکست داد (یزدانی به دلیل آسیب دیدگی زانوی موسی یف با وی مدارا کرد) وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شامیل اردوغان (احمد اف) کشتی گیر روسی الاصل ترکیه می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار