پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس مقابل یک تیم شهرستانی در خانه به تساوی می‌رسد یعنی عملکرد سرخپوشان راضی کننده نبوده و هواداران را به صدا در‌می‌آورد.

 ناصر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خیلی سخت شده باید بتوانیم امتیاز‌ها را جمع کنیم در بازی با تراکتور خوب بودیم ولی کسی به خوب بازی کردن امتیاز و پوئن‌نمی‌دهد‌. بچه‌ها موقعیت‌های بسیار زیادی داشتند که متاسفانه با بی‌دقتی خراب شد شاید وقتی که یک گل جلو بودیم  اگر گل دوم را هم می‌زدیم امید تراکتور نا امید می‌شد و امیدی برای برگشت به بازی وجود نداشت اما وقتی نتوانستیم‌ از موفقیت‌هایمان خوب استفاده کنیم باعث شد گل بخوریم و همین امر دلیل آن شد که بازی را واگذار کردیم. حتی وقتی بازی دو بر یک به سود تراکتور بود موقعیت برای تساوی وجود داشت اما این اتفاق نیفتاد و همان توپی که می‌توانست به سود پرسپولیس وارد دروازه‌ی‌ تراکتور شود به ضد حمله‌ای برای تراکتور تبدیل شد و در پایان موجب  شد نتیجه سه بر یک به سود تراکتور به پایان برسد.
 
 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هواداران زیادی از بچه‌ و کودک گرفته تا کهنسالان، به ورزشگاه می‌آیند و انتظار دارند که پرسپولیس نتیجه بگیرد اما از بازی ضعیف بازیکنان ناامید می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: همه چیز در اختیار این بازیکنان قراردارد شهرت، ثروت شما حساب کنید اگر کسی بخواهد معروف شود باید میلیون‌‌ها خرج کند و شاید معروف شود یا نشود اما یک بازیکن فوتبال با دو بار بازی کردن در پرسپولیس معروف می‌شود و هر چیزی که می‌خواهد بدست می‌آورد پس شایسته است که با امکاناتی که در اختیار این بازیکنان است بهتر کار کنند و بهتر نتیجه بگیرند و امیدواریم وضعیت پرسپولیس هفته به هفته  شرایط بهتری‌ پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
هوادارا راضی به رفتن دایی هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
اقای موسوی مطلب را دریاب حالا دیگه گیر نده بابا
-
سید مجتبی موسوی
۱۰:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
با سلام و احترام

آقای محمد خانی با سابقه درخشانی که از شما داشتیم ، منظورتان از تیم شهرستانی چیست ، آیا فکر میکنید شهرستانها جزو ایران نیستند و فقط تهران جزو قلمرو ایران است ، لطفاً با تدبیر بیشتری صحبت کنید .
خیلی از تیم های به قول شما شهرستانی اگر یک دهم بودجه تیم پرسپولیس را داشتند ، وضعیت فوتبال ایران اینگونه نبود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
بابا جنبه داشته باش.ماهم شهرستانی هستیم چرا دنبال بهونه میگردی
آخرین اخبار