معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک توسعه تعاون؛ کلانتری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست تخصصی مدیران ستادی بانک توسعه تعاون و مدیران کل تعاون آن وزارتخانه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و شرکت بیمه تعاون با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اولویت خدمات دهی بانک توسعه تعاون مربوط به طرح های اقتصادی فعالین اقتصادی بخش تعاون است، بنابراین ضروری است تلاش بیشتری در جهت روان سازی فرایند خدمات رسانی این بانک به جامعه هدف صورت پذیرد.
وی افزود: ظاهر شعب بانک و رفتار و برخورد حرفه ای کارکنان آن تأثیر فوق العاده ای در جذب مخاطب خواهد داشت و این موضوع سبب رضایتمندی مشتریان می گردد.
کلانتری اضافه کرد: بهره وری از جمله موارد مهم در سازمان های مشتری محور است که بر این اساس با تشکیل کار گروه های تخصصی در اینگونه سازمان ها و برگزاری جشنواره های مرتبط با ارزیابی عملکرد واحدهای عملیاتی، تلاش های مناسبی در جهت بالا رفتن بهره وری سازمانی صورت می گیرد.
وی افزود: تعامل هرچه بیشتر بانک توسعه تعاون به عنوان یک سازمان مشتری محور با دستگاه های ذیربط نظیر بانک مرکزی و وزارتخانه های تخصصی، بطور حتم ضمن توسعه جامعه هدف سبب افزایش منابع و سرمایه آن در جهت گسترش فعالیت های حمایتی آن خواهد شد.
معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت روحیه کار جمعی و تلاش در جهت تقویت سرمایه اجتماعی در ادامه خاطر نشان کرد: روحیه مضاعف کارکنان بانک توسعه تعاون در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، چشم انداز روشنی را برای این بانک ترسیم خواهد کرد و این روحیه و همت باید معطوف به جذب سرمایه تعاونی ها در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت تشکل های تعاونی در اقتصاد ملی شود. بنابراین نقش بانک توسعه تعاون در چرخش اعتباری تعاونی ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
کلانتری اضافه کرد: تحکیم تعاملات شبکه تعاون و افزایش تبلیغات موثر بانک در جهت معرفی خدمات تخصصی خود به مشتریان، اصلاح فرایندها و توانمند سازی نیروی انسانی و جلب هر چه بیشتر اعتماد تعاونی ها، همه در جذب سرمایه فعالین اقتصادی تعاون تأثیر گذار است.
وی افزود: یکپارچه سازی مدیریت شبکه تعاونی ها با هدف خدمت به مردم و الگو سازی های استراتژیک به منظور گسترش و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات تخصصی از دیگر موارد مهمی است که در تجمیع سرمایه های اجتماعی و اقتصادی بخش تعاون دارای اهمیت است.
انتهای پیام/