رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

خوابگاه شهید شهریاری مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد

طهرانچی گفت: طی این چند سال گسترش خوابگاه در دانشگاه شهید بهشتی وجود داشته که امسال خوابگاه شهید شهریاری 400 نفره را در مهر ماه به بهره‌برداری خواهیم رسانید. طهرانچی گفت: همیشه باید استاندارد خوابگاه ها رعایت شود، در واقع امیدواریم نقایصی که در خوابگاه ها وجود دارد را به راحتی برطرف کنیم.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت خوابگاه‌های دانشجویان متاهل در واقع یکی از نقایص دانشگاه‌های کشور است، در حقیقت خوابگاه فقط به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می‌گیرد.

وی افزود: دانشگاه شهید بهشتی تنها یک مجموعه دانش پژوهان برای دانشجویان متاهل در نظر گرفته بود.

البته لازم به ذکر است، دانشگاه شهید بهشتی 80 دانشجوی دکتری در نوبت 2 ساله دارد که خوابگاه در اختیار آنها قرار داده است.

وی اذعان داشت: طی این چند سال گسترش خوابگاه در دانشگاه شهید بهشتی وجود داشته، که امسال خوابگاه شهید شهریاری 400 نفره را که ساخت قدیم بوده توسط دانشگاه بازسازی کرده‌اند که در مهر ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیدواریم نقایصی که در خوابگاه ها وجود دارد برطرف کنیم
طهرانچی در ادامه گفت: دانشگاه شهید عباسپور با دانشگاه شهید بهشتی الحاق گردیده در واقع امسال که دانشجویان کارشناسی و مهندسی ثبت نام می‌کنند در خود پردیس اصلی خواهند بود، زیرا سال اول تحصیلی علوم پایه است برگزاری کلاس‌های علوم پایه مهندسی در پردیس ولنجک خواهد بود و برای ادامه به پردیس حکیمیه و شهید عباسپور رجوع می‌کنند، در واقع دیگر وضعیت دو گانه برای این دو دانشگاه وجود ندارد و سعی می‌کنیم همسان سازی به خوابگاه‌ها را انجام دهیم.

وی اذعان داشت: امیدواریم که بتوانیم نقایصی که در خوابگاه ها وجود دارد را به راحتی برطرف کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار