مسعود اسماعیل پور، رضا افضلی و رضا یزدانی در دور نخست رقابت های اوزان 57 ، 74 و 97 کیلوگرم قهرمانی کشتی آزاد جهان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور نخست با نتیجه 6 بر4 میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف نیام انخسایخان از مغولستان نفر سوم آسيا می رود.
 
در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور اول به مصاف ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده دژان میتروف از مقدونیه و گئورگی بوچور از رومانی دیدار می کند.
 
در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد گابور هاتوش نفر سوم جهان و المپیک 2012 از مجارستان گذشت. وی در دور دوم به مصاف اشرف علی اف از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان می رود.
 
در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم با ماگومد موسی یف از قرقیزستان، قهرمان آسيا روبرو می شود.

اننتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار