"رویا میرعلمی":

"شعار" نتیجه‌ی برعکس خواهد داد

صرفه‌جویی در مصرف آب باید از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما بدور از هرگونه شعار نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

"رویا میرعلمی" بازیگر تئاتر و تلویزیون، ‌در گفتگو با  خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بحران کم‌آبی و صرفه‌جویی در این زمینه گفت: صرفه جویی در مصرف آب نیازمند یک برنامه گسترده است چرا که پیش‌روی این روند،‌خسارت جبران ناپذیری برای کشور به وجود خواهد آورد.

وی تصریح کرد: بنابراین به طور قطع در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب باید یک فرهنگ‌سازی اتفاق بیافتد چه بسا این فرهنگ سازی از طریق رسانه‌ها، تلویزیون، ‌رادیو و حتی تئاتر باید شکل بگیرد البته نه به شکل شعاری بلکه باید این فرهنگسازی در بطن و درون جامعه اتفاق بیافتد.

"میرعلمی" ادامه داد: برنامه‌سازی‌ها باید به این سمت و سو برود و به طور حتم از شعار دادن جلوگیری شود چرا که وقتی مسئله به صورت شعاری شکل بگیرد، نتیجه‌گیری برعکس خواهد شد.

وی اظهار داشت: به نظر من افرادی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند باید وارد عمل شوند به طور مثال باید کارشناسان حرفه‌ای این مسئله را ریشه‌یابی و حل نمایند.

"میرعلمی" در ادامه بیان کرد: من خودم همیشه در این زمینه صرفه جویی می‌کنم و آن را به اطرافیانم هم گوشزد می‌کنم به خصوص در چند سال اخیر من و اطرافیانم در این زمینه بسیار صرفه جویی می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ی افراد این کشور دست به دست هم دهند تا جلوی اتفاقات بدتر را در این زمینه بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: میرعلمی ، عمل ، خسارت ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار