کشتی گیران مازندرانی در قهرمانی جهان دو مدال نقره و برنز را بدست آوردند.

دبیرهیئت کشتی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،گفت:در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان دو کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.

نوری زاده تصریح کرد:در چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جهان ساعتی پیش در ازبکستان دو ملی پوش مازندرانی موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان افزود: عصرامروز کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به مدال نقره و محمدحسین محمدیان نیز در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

دبیرهیئت کشتی مازندران گفت:کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم با چهار پیروزی مقابل حریفانی از اوکراین، چین، ازبکستان و روسیه در فینال مقابل طاها آکگول از ترکیه با اختلاف یک امتیاز چهار بر سه شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

نوری زاده افزود:محمدحسین محمدیان دیگر کشتی گیر مازندرانی وزن 86 کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیران برزیل، آمریکا، ونزوئلا در نیمه نهایی از کشتی گیر کوبایی شکست خورد و در شانس مجدد مقابل حریفانی از ژاپن و آذربایجان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

وی از وزن کشی چهار وزن دوم این مسابقات خبر داد و تصریح کرد:سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم،رضا افضلی در 74 کیلوگرم و رضا یزدانی در 97 کیلوگرم به عنوان سه کشتی گیر دیگر مازندرانی فردا سه شنبه به روی تشک می روند.

نوری زاده افزود:پس از اتمام رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات کشتی فرنگی از روز چهارشنبه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود./ش/ن

برچسب ها: مدال ، کشتی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.