مدیرعامل شرکت اویل مینرال اینوست منت گفت: شرکت اویل مینرال اینوست منت در طول سال‌های 93 و 94 برای 2 هزار نفر از علاقه‌مندان در رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی علیزاده اظهار داشت: شرکت اویل مینرال اینوست منت با آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد در زمینه استخراج و فرآوری سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی همکاری لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت اویل مینرال اینوست منت متشکل از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، تصریح کرد: این شرکت در منطقه انزلی به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت اویل مینرال اینوست منت با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه معادن سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، افزود: این شرکت تفاهم‌نامه همکاری با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و صندوق مهر امام رضا(ع) انعقاد کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت اویل مینرال اینوست منت در طول سال‌های 93 و 94 تعداد 2 هزار نفر از علاقه‌مندان را در رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی به کار می‌گیرد، گفت: این علاقه‌مندان پس از گذراندن دوره آموزشی لازم مشغول به کار می‌شوند.

علیزاده یادآور شد: محصولات باید با آخرین متد جهانی و با حساسیت و دقت و استانداردهای بین المللی فنی و حرفه‌ای ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه 67 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به عنوان اساتید و مربی برای فعالیت جذب شده‌اند، متذکر شد: به این تعداد از افراد از دی ماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال جاری به مدت پنج ماه 600 ساعت آموزش لازم ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت اویل مینرال اینوست منت با اشاره به اینکه این شرکت برای نخستین بار دوره آموزشی گوهر تراشی را در کشور برگزار کرده است، اظهار داشت: برای تربیت مربیان شرکت از اساتید برجسته اروپایی استفاده شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این مربیان به صورت رسمی در شرکت استخدام شده‌اند، تصریح کرد: این افراد آماده اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شرکت هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و همکاری با شرکت به سایت www.o-m-i.ir مراجعه کنند، گفت: تاکنون 800 نفر از 2 هزار نفر مدنظر در سایت شرکت اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تربیت مربیان تجهیزات لازم ارائه می‌شود، تصریح کرد: پس از تکمیل ثبت‌نام 2 هزار نفر از هموطنان در قالب مشاغل خانگی در چرخه تولید قرار می‌گیرند و از طریق شبکه نیروی انسانی اقدام به فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت اویل مینرال اینوست منت ادامه داد: افراد ثبت نام کننده پس از آغاز به فعالیت براساس تعداد و وزن محصولات دستمزد دریافت می‌کنند.

این مسئول از فعالیت کارگاه‌های شرکت برای استخدام فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان خبر داد و افزود: برای آغاز به کار نیروها و فعالیت‌های لازم شرکت با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان همکاری لازم را دارد و فنی و حرفه‌ای ساختمان لازم را در اختیار شرکت قرار داده است.

علیزاده با اشاره به اینکه شرکت با همکاری معاونت برنامه ریزی استانداری زنجان اقدام به ثبت نام علاقه‌مندان در این زمینه کرده است، گفت: شرکت اویل مینرال اینوست منت به تناسب افراد و توانمندی‌های آنها اقدام به ثبت نام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 200 نفر از مردم استان زنجان و علاقه‌مندان در این شرکت استخدام می‌شوند، تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) برای ارائه تسهیلات به این افراد اعلام آمادگی کرده است.

مدیرعامل شرکت اویل مینرال اینوست منت با اشاره به اینکه دولت برخلاف دوره‌های گذشته در این زمینه همزمان با اجرای تفاهم نامه اقدام به تامین بودجه کرده است، یادآور شد: برای هر نفر 10 میلیون تومان تسهیلات با بهره 4 درصد و بازپرداخت پنج ساله در نظر گرفته شده است.

این مسئول از پشتیبانی و حمایت مسئولان زنجانی برای آغاز به کار شرکت در استان خبر داد و گفت: این امر برای اشتغالزایی افراد مختلف جامعه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، اشتغال ، سنگ ، تراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
سلام.

میخواستم بپرسم این طرح فقط برای زنجانیاست یا هر کسی میتونه ثبت نام کنه؟

آخه چون من اهواز زندگی میکنم میخواستم ببینم تو اهواز جایی هست که آموزش بدن؟