معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از افتتاح بزرگ‌ترین شهربانوی تهران در این منطقه و آموزش ترافیکی به شهروندان در خصوص رانندگی صحیح خبر داد.

حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، ورزشی شهربانوی تهران در این منطقه و در حوالی میدان سلماس در ماه‌های اخیر افتتاح می‌شود که مختص بانوان است و برنامه‌های علمی، ورزشی، کارآفرینی، آموزشی و هنری به علاقه مندان ارائه می‌شود.  
 
وی در ادامه افزود: در زمینه آموزش ترافیکی به شهروندان، کار‌شناسان ترافیک معتقدند که اگر رانندگی بین دو خط سفید انجام شود بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی حل خواهد شد که بخشی از این کار زیرساخت ترافیکی دارد و بخش دیگر آموزشی است که اداره آموزش شهروندان نقش موثری دارد که یک کارگروه آموزش منطقه داریم که حدود ۱۹ نهاد و سازمان که در زمینه بحث آموزش ترافیک و خط سفید با ما اعلام همکاری کردند.  
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش نیز تفاهم نامه‌ای میان شهرداری تهران و آموزش و پرورش منعقد شده است که در فصل تابستان ۴ مدرسه را به عنوان پایگاه تابستانی انتخاب کنیم تا در اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در این مداس انجام شود و دانش آموزان از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، اجتماعی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار