کارهای عمرانی از جمله پی کنی و پی ریزی منازل مسکونی خانواده‏های محروم از جمله فعالیت های بسیجیان در این اردوی جهادی بود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: 80 ورزشکار سمنانی با همکاری مشترک بسیج ورزشکاران و سازندگی این استان، به منطقه محروم فولادمحله اعزام شدند.

جبار دوست محمدیان افزود: کارهای عمرانی از جمله پی کنی و پی ریزی منازل مسکونی خانواده‏های محروم از جمله فعالیت های بسیجیان در این اردوی جهادی بود.

وی برگزاری کلاس های فرهنگی و ورزشی ویژه اهالی روستا را از دیگر برنامه ها عنوان و خاطرنشان کرد: کلاس های فرهنگی با محوریت مسائل روز از جمله ماهواره و تبعات آن در جامعه در مسجد روستا برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان برپایی برنامه های مذهبی از جمله زیارت عاشورا و تشکیل حلقات صالحین و نیز کلاس های آموزشی سلاح شناسی، جهت یابی در شب و رزم تونفا برای بسیجیان شرکت کننده در طرح و علاقه مندان از اهالی روستا را از دیگر فعالیت ها و برنامه ها برشمرد.

برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل طناب کشی، کوهپیمایی، دارت، پیاده روی شبانه نیز با حضور اهالی روستا در مدت حضور ورزشکاران در این منطقه برگزار شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.