دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2014 اربکستان پس از قرار گرفتن روی سکوی سوم گفت دوست دارم این مدال را به خانواده ام تقدیم کنم.

محمدحسین محمدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:برای آنکه من به این جایگاه برسم و درواقع در کشتی رشد کنم تا در نهایت نیز صاحب مدال برنز جهان شوم خانوداه ام سختی های زیادی را متحمل شدند به همین منظور دوست دارم این مدال هر چند بی ارزش را با همه وجود به آنها تقدیم کنم.
 
وی درباره کشتی هایش در مسابقات جهانی گفت:به نظر مربیان  تیم ملی کشتی های قابل قبولی در این دوره از مسابقات جهانی گرفتم اما در مسابقه مقابل سالاس پرز کوبایی خیلی بچه گانه و روی کم تجربگی مغلوب شدم ،باور کنید اگر بار دیگر با او کشتی بگیرم حتما شکستش می دهم در هر صورت وی زرنگی کردم و پیروز میدان شد.
 
محمدیان در ادامه با بیان این که اگر پدرم در سالن بود دستش را می بوسیدم عنوان کرد:پدرم من عنوان دار جهان و المپیک است و خیلی دوست دارم جا پای او بگذارم،من در کشتی خیلی به او مدیدون هستم هر چند که مربی خودم و رسول خادم نیز زحمات بسیاری برای من کشیدند.
 
وی درباره این که چشم اندازش در کشتی کجا است گفت:من تازه 22 سال سن دارم از همان زمانی که در رده سنی بزرگسالان کشتی گرفتم برای بازی های آسیایی 2016 برنامه ریزی کردم و با همه توان تلاش می کنم تا ضمن رسیدن به دوبنده تیم ملی در این مسابقات یک مدال خوشرنگ نیز به دست آورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار