مسابقات قهرمانی کشوری رشته برایتونیک در چهار بخش برگزار و نفرات برتر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی کشوری بانوان رشته برایتونیک در شهرستان کرج برگزار و نفرات برتر مشخص گردید .
 
در این مسابقات که به میزبانی استان البرز ، در شهرستان کرج در چهار بخش با ، رقابت 180 ورزشکار این رشته در غالب 20 تیم از سراسر کشور برگزار شد ، به نفرات برتر ، علاوه بر مدال و حکم ، جوایز نقدی از طرف شرکت فنی مهندسی البرز ، حامی مالی این رقابتها ، اعطا  شد. 

نتایج مسابقات به شرح ذیل می باشد :

در بخش تیمی پرسرعت این رقابتها تیم لرستان مقام اول را کسب کرد و تیم های تهران و البرز ، به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند .
 
در بخش انفرادی پرسرعت پروانه امیدی تبار از استان لرستان مقام اول ، لاله زینال از استان گیلان مقام دوم و سعیده باقری از تهران مقام سوم را کسب نمودند .
در بخش انفرادی آزاد : ساناز نظری از استان لرستان ، مرجان درفشی فر از استان فارس و ریحانه کامکار از استان مازندران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند .
 
در بخش گروهی عمومی : سعیده محمدعلی خانی از استان تهران مقام اول ، سیما شرفی از استان البرز مقام دوم و فائزه شاه مرادی از استان زنجان مقام سوم را کسب نمودند .

شایان ذکر است این مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون ورزشهای همگانی، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیات ورزشهای همگانی این استان برگزار گردید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار