افرادی که با معرفی خود به عنوان مامور از خانواده اتباع غیر مجاز که جهت طرد از مرز تحویل اردگاه شده بودند کلاهبرداری می کردند ، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا دستگیر شدند.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : در پی اطلاع از فعالیت دو نفر اخاذ که با معرفی خود به عنوان مامور از خانواده چند نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که به دلیل اقامت غیر قانونی دستگیر و جهت طرد از مرز تحویل اردوگاه عسگرآباد شده با وعده آزادی اخاذی می‌کردند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این دو کلاهبر دار با همین شیوه قریب به 100 میلیون ریال اخاذی کرده اند تصریح کرد: با تلاش های به عمل آمده و با همکاری ماموران انتظامی مستقر در اردوگاه سرانجام هر دو متهم شناسائی و بلافاصله دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسائی سه نفر از شاکیان افزود: متهمان دستگیر شده با وجود انکار موضوع سرانجام در مواجهه با شکات به بزه انتسابی اعتراف کرده و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست تا قبل از رویت کارت شناسائی و اطمینان از اصالت کارت به فرد یا افرادی که خود را مامور هر یک از ارگان های دولتی معرفی می کنند اعتماد نکرده و اگر از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته و یا فریب آنها راخوردند بلافاصله با مراجعه به نزدیکترین یگان انتظامی و یا تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 ماموران را در جریان موضوع قرار دهند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار