در آستانه بازگشایی مدارس به منظور ارتقای سطح ایمنی محلات کانکس‌های مدیریت محلات تجهیز به وسایل امدادی شدند.

عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه9 با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و ارتقای سطح ایمنی در محلات منطقه9 ستاد مدیریت بحران این منطقه اقدام به کانکس‌های مدیریت بحران در سطح محلات منطقه از جمله مهر آباد جنوبی، سر آسیاب، مهر آباد، شمشیری، استاد معین و دکتر هوشیار نموده است.

وی ادامه داد: در بوستان‌های آزادی، المهدی، کوکب، شمشیری و فتح نیز کانکس‌های وسایل  امداد و نجات نیز در شرایط اضطراری نصب شده است.

همچنین به منظور ارتقای ایمنی مراکز آموزشی نشست فعلی ستاد مدیریت بحران در ناحیه دو این منطقه در شهرداری ناحیه برگزار شد و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده و در دست اقدام در آستانه سال تحصیلی جدید نیز در دستور کار قرار گرفت.

خسروی ادامه  داد:‌تمامی سازمان‌های خدمات رسانی شهری اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی و عوامل مؤثر به ایمنی دانش آموزان را بیان و بر اجرای طرح‌های تدوین شده تأکید کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه9 خاطرنشان کرد:‌به منظور سهولت تردد و آمد و شد دانش آموزان، کنترل ترافیک و ایمن سازی محیط مدارس از جمله آسفالت محوطه و رفع عوامل مشکل آفرین برای دانش آموزان در مسیرهای تردد بررسی شد.

گفتنی است این طرح تا پایان شهریور ماه جاری به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نصب ، تجهیز ، اکانکس ، دوام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار